نکاتی قبل از اجاره جرثقیل ساختمان

جرثقیل

نکاتی که قبل از اجاره جرثقیل ساختمانی باید به آن توجه کرد.

 

اجاره جرثقیل ساختمانی یکی از موارد مهمی است که در پروژه های بزرگ ساختمانی نیاز به انجام آن می باشد.  از آنجا که پروژه های ساختمانی کوتاه مدت هستند برای کارفرما خرید این چنین تجهیزاتی مقرون به صرفه نیست . شرکت های بزرگی وجود دارند که این ماشین آلات را در اختیار دارند و شما می توانید با اجاره آنها برای مدت زمان مورد نظر خود پروژه ساختمانی خود را به نتیجه برسانید. شما می خواهید پروژه های ساختمانی به خوبی و با ظرافت انجام شود و در این هنگام مواردی است که در مورد تجهیزات باید در نظر داشته باشید. هنگامی که می خواهید به شرکت اجاره جرثقیل ساختمانی یا تجهیزات ساختمانی بروید چند مورد مهم را در نظر داشته باشید:

 

1- سوالاتی را که باید از شرکت اجاره جرثقیل ساختمانی بپرسید در نظر داشته باشید.

در زمان اجازه این تجهیزات بعضی از سوال های اساسی وجود دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید. در ابتدا یک نسخه از سوابق نگهداری شده شرکت را مشاهده کنید و مطمئن شوید که تجهیزات به خوبی و ایمن کار می کنند. خطی مشی تعمیرات آنها را که به صورت کتبی موجود می باشد تهیه کنید تا بدانید که مسئولیت برطرف کردن مشکل دستگاه در زمانی که در اختیار شماست با چه کسی می باشد. حتما در مورد گواهینامه و آموزش سوال کنید تا کارکنان و خدمه شما بتوانند از دستگاه استفاده کنند. همچنین یک کپی از تمام مواردی که باید در زمان پس دادن تجهیزات رعایت شده باشد در اختیار داشته باشید.  

جرثقیل

 

2- نکات مهم اجاره جرثقیل ساختمانی را بدانید.

بسیار مهم است که بدانید چه انتظاری از تجهیزاتی که اجاره کرده اید دارید. و آیا از اجاره تجهیزات خود بهره کافی را خواهید برد. یکی از مواردی که باید در اولین اجاره جرثقیل ساختمانی در نظر داشته باشید این است که جرثقیل مورد نیاز خود را اجاره کنید. یک سپرده برای تضمین پرداخت کنید و مواردی مانند بیمه نامه ها و تجهیزات فنی اضافی را هم برای آن در نظر بگیرید.

 

3- به سودی که نصیب شما می شود توجه کنید.

اگر هنوز در مورد اجاره جرثقیل مشکل دارید و مطمئن نیستید، شاید باید به مزایایی که در زمان اجاره جرثقیل ساختمانی به آن دست پیدا می کنید توجه داشته باشید: برای مثال در زمان اجاره هزینه ای برای تامین قطعات به شما تحمیل نمی شود و می توانید به میزان زیادی پس انداز انجام دهید. با درنظر گرفتن این موارد راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که با یک شرکت اجاره جرثقیل ساختمانی و تجهیزات تماس بگیرید و وسیله مورد نظر خود را برای پروژه انتخاب کنید.

و در آخر ما در مورد ابزار های ساخت ساختمان در مقاله زیر توضیح داده ایم که می توانید با خواندن آن به راحتی کار خود را نجام دهید .

تعدادی از ابزارهای ساخت اسکلت ساختمان

جرثقیل
mojtaba
ارسال دیدگاه