ابزار برقی دی سی ای DCA

ابزار برقی دی سی ای

نکات مهمی که در مورد ابزار برقی دی سی ای باید بدانید

ابزار برقی دی سی ای DCA که توسط شرکت دی سی روانه بازار شده است توانسته در این دهه اخیر جایگاه ویژه ای در بین رقبای خود بدست بیاورد. این ابزار دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند که از طرفی باعث رضایت فروشنده و از طرفی باعث رضایت مشتریان شده است.

تجهیزات صنعتی و الکترونیکی در سال های اخیر تغییرات گسترده ای داشته اند، به شکلی که علاوه بر تغییر در کاربرد باعث متحول شدن دنیای تجارت ابزار صنعتی نیز شده اند. ابزارهای برقی با استفاده از موتورهای احتراقی یا درون سوز که با منبع  انرژی الکتریکی کار می کنند امکان فعالیت را برای دستگاه بوجود می آورند.

شرکت DCA در سال 2001 در چین راه اندازی شد و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است به یک قدرت مهم در تولید ابزار تبدیل شود. رقابت شرکت های بزرگ تولید کننده با استفاده از استاندارد های روز تولید تجهیزات در مرحله جدید قرار گرفته است.

تولید کنندگان ابزار برقی DCA با در نظر گرفتن استاندارد های روز دنیا به تولیدات با کیفیتی دست پیدا کرده اند. در حقیقت یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار برقی در سالهای اخیر شرکت دی سی ای چین بوده است. این شرکت با استفاده از مواد درجه اول و با کیفیت در یک بخش تخصصی اقدام به تولید انواع ابزار برقی نموده است.

استفاده از مواد اولیه مناسب و دقت در تولید این تولید کننده را هم رده با تولید کنندگان بزرگ آلمانی و آمریکایی قرار داده است. اما دلیل استفاده از ابزار برقیDCA چیست؟

1- اعتبار این تولید کننده در سطح بین المللی

2- تنوع و کیفیت بالا در بازار ابزار صنعتی ایران

3- دارای نشان کیفیت

4- تولید ابزار با استفاده از مواد اولیه درجه یک

5- استفاده از تکنولوژی های برتر تولید قطعات

6- دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت

7- بهره مندی از نیروی متخصص 

8- انجام آزمایشهای کنترل کیفیت در سه مرحله ، مواد اولیه ،قطعات و دستگاهها

9- دریافت استانداردهای معتبر در تولید قطعات

10- قیمت مناسب

ابزارهای برقی برای سهولت بیشتر انجام کار تولید شده اند و باعث می شوند تا انرژی کمتری در زمان انجام کار از کاربر گرفته شود.

 

تولیدات ابزار برقی دی سی ای

ابزار آلات شارژی دی سی ای
ابزار آلات شارژی دی سی ای

شرکت دی سی ای با هدف تولید و ارائه ابزار با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی توانسته نظرات کاربران زیادی در سراسر دنیا و در ایران را به خود جلب نماید. توانایی تولید ابزار برقی در مدل ها و قدرت و توان متفاوت از توانایی بالای تولید کنندگان ابزار برقی DCA می باشد.

گوشه ای از تولیدات این شرکت شامل موارد زیر می باشد:

1- انواع دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی

2- اور فرز دستی و تجاری

3- فرز سنگبری

4 -بتن کن و چکش تخریب

5- انواع رنده صنعتی

6- قطعات ابزار برقی و…

گستردگی فعالیت شرکت دی سی ای دسترسی به تمام نیازمندیهای کار صنعتی را برطرف کرده است. به طور کلی ابزارهای تولید شده در این شرکت را می توانیم به صورت زیر تقسیم بندی کنیم:

– ابزار بادی

– ابزار برش و سایش

– ابزار برقی

– ابزار شارژی

ابزار برقی تولید این شرکت به بیش از 100 محصول می رسد که بردن نام تمامی آنها از حیطه ما خارج است اما به طور کلی ابزار آلات زیر مهمترین بخش از تولیدات شرکت دی سی ای می باشند:

1- دریل ها و پیچ گوشتی برقی

2- بتن کن و چکش تخریب

3- فرز ها سنگبری و آهنگری

4- انواع سنباده، پولیش و بلوور

5- انواع اره های برقی و ابزار برش

6- کارواش، سشوار و ابزار نظافت

7- دیگر ابزار آلات متفرقه

8- ابزار شارژی

 

مشخصات فنی برخی از ابزار برقی

ابزار برقی دی سی ای همان طور که گفتیم بهبیش از صد قلم می رسد. از طرفی ما نمی توانید در این مقاله آنها را شرح دهیم. اما به طور کلی در وبسایت ابزار قطعه هر ابزار را به طور کامل و جامع توضیح داده شده و مشخصات فنی آنرا بیان کرده ایم.

 

بررسی کیفیت و خدمات ابزار DCA

کیفیت خدمات و ابزار برقی DCA با توجه به استانداردهای روز دنیا می باشد. برای مثال نکاتی که اهمیت توجه به طراحی را در این تولیدات مورد توجه قرار داده است به این شرح می باشد:

طراحی ارگونومیک

یکی از موارد مهمی که در طراحی تجهیزات  باید مورد توجه قرار بگیرد طراحی اصولی به شکلی است که کاربر در هنگام کار با آن دچار خستگی نشود. طراحی دسته های تجهیزات برقی دی سی ای به شکلی است که آنها را به وسایلی خوش دست تبدیل کرده است.

 

استفاده از فناوری مناسب در ساخت موتور

فناوری های روز دنیا از قبیل آرمیچر و بالشتک  در موتور ها باعث می شوند تا طول عمر و کیفیت تجهیزات افزایش یابد.

 

وجود قفل سوئیچ برای استفاده طولانی مدت توسط کاربر

 

استفاده از دیمر

استفاده از دیمر در این تجهیزات کمک می کند تا قدرت چرخش سه نظام در دریل تنظیم شود و با توجه به نیاز کاربر در حین کار تنظیمات انجام شود. این کار باعث می شود تا طول عمر دنده های دستگاه افزایش پیدا کند.

 

استفاده از نیروی متخصص و مهندسان حرفه ای در طراحی

بدون شک بخش بزرگی از پیشرفت یک شرکت در گرو نیروی متخصص آن می باشد. شرکت دی سی ای برای بالا بردن کیفیت و خدمات ابزار DCA با استفاده از کارکنان فنی و مدیران حرفه ای توانسته است تولیدات خود را بر اساس نیاز بازار روز دنیا طراحی کرده است.

 

انجام تست های حرفه ای و تخصصی برای اطمینان از کیفیت کالا

در شرکت دی سی ای سه مرحله تست انجام می شود که تست های مربوط به مواد اولیه، قطعات در حال ساخت و در آخر ابزار و قطعه تولید شده می باشد. این تست ها کمک می کند تا در تمام لحظات نقاط قوت و ضعف کار مشخص شود و در نهایت محصولات با کیفیتی روانه بازار شود.

 

نوآوری و خلاقیت در تولید قطعات

همه این عوامل در کنار یکدیگر باعث شده است تا تولیدات شرکت دی سی ای به یکی از معتبرترین تولید کنندگان ابزار برقی در دنیا تبدیل شود و نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب نماید. با یک بررسی میدانی و تحقیق از افرادی که از این تجهیزات استفاده کرده اند متوجه کیفیت مناسب ابن ابزارها خواهید شد.

 

چه ابزاری بخریم؟

ابزار برقی دی سی ای
ابزار برقی دی سی ای

در هنگام خرید این تجهیزات باید توجه داشته باشید که خرید وسایل را بر اساس کاربری مورد نیاز انتخاب کنید. دلیل آن هم این است که هر کدام از ابزار بر اساس توان مشخصی طراحی و ساخته شده است و استفاده آنها در کاربردهای متفاوت باعث کاهش طول عمر و پایین آمدن کیفیت کار می شود. و ممکن است این تصور اشتباه برای بسیاری از افراد پیش بیاید که کیفیت ابزار پائین بوده است.

در آخر باید گفت ابزار برقی دی سی ای امروزه به یکی از بهترین ابزار آلات تبدیل شده اند که در بازار ایران محبوبیت زیادی دارند. از طرفی این شرکت مانند شرکت پی ای پی نقش پر رنگی در ساخت و پخش قطعات ابزار دارد.

استفاده از ابزار دی سی ای
mojtaba
دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
ارسال دیدگاه