ابزار بدون سیم (شارژی) تحولی جدید

ابزا بدون سیم تحولی جدید

تغییرات روی ابزار برقی و حذف سیم آنها

ابزار بدون سیم تحلی جدید را در دنیایی ابزار برقی ایجاد کرد. با حذف سیم انعطاف پذیری ابزار بیشتر شد و ابزارهای برقی به شکل گسترده ای سبک و قابل استفاده شدند.

این تغییرات در تمامی گروههای تولید ابزار از جمله بوش و APX صورت می گیرد. شما با استفاده از راهنمای این تولید کنندگان می توانید به روند این تغییرات پی ببرید. مانند تلفن ها که از اشکال سیمی به نمونه های قابل حمل تبدیل شدند.

ابزار آلات برقی نیز در طی 10 سال گذشته از این نوع تغییرات استفاده کرده اند. از متخصصان ساخت و ساز تا پیمانکاران تعمیرات، کارگران کارخانه و افرادی که در منزل به کار فنی می پردازند تقاضای ابزارهای همه کاره و سبک و ماندگار را داشته اند. تولید کنندگان با سبکتر کردن و ماندگاری بیشتر و پیشرفت فن آوری شارژ توانستند از عهده این چالش برآیند.

در بسیاری از نمایشگاهها این ابزار بدون سیکم یا شارژی تا به بازار معرفی شده اند جایگاه خاصی پیدا کرده اند. برای مثال بسیاری از سازندگان برتر این ابزار های بی سیم از جمله بوش، دی والت، میلواکی و بسیاری دیگر نمونه های کاربردی ابزار خود با حذف سیم را به بازار معرفی کرده اند.

ملاقات هایی که در نمایشگاههای عرضه محصولات انجام گرفت کمک کرد تا بسیاری از محصولات در نمایشگاهها مورد امتحان و آزمایش قرار گیرند و پس از آن افراد متفاوت نظرات خود را در مورد تغییرات ارائه دهند و با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

مایک کانر مدیر بازاریابی جهانی در شرکتApex Power Tools می گوید: بزرگترین تغییر در روند فن آوری ابزار الکتریکی DC حذف سیم می باشد. این تغییر سریع از ابزار دارای سیم انواع ابزار بدون سیم و کاربردی آنها را به وجود آورد. انتظار می رود ابزار های برقی بدون سیم در آینده با سهولت برای مزایای متعدد مورد استفاده قرار گیرند.

شرکت Apex می گوید با دور شدن از فناوری باتری نیکل کادمیوم به یون لیتیم ابزارها سریعتر و سبک تر می شوند.

(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باتری ها کلیک کنید)

ابزار های بدون سیم امروزی با یک بار شارژ قادر هستند طولانی مدت کار کنند و چه عملکردی بهتر از تولید این نمونه ابزارها در چند سال اخیر برای کاربران ارائه شده است؟

باتری ابزار شارژی
باتری ابزار شارژی

کانر می گوید: باتری لیتیم باعث تبدیل و تغییر استاندارد تجهیزات برای کاربران شده است. فن آوری شارژ همچنان در حال پیشرفت می باشد و مانند خود ابزار های برقی به شکل فزاینده ای تغییر کرده است. بخش های شارژ باتری می توانند روی میز کار نصب شوند و یا حتی باتری این تجهیزات را با برق خودرو شارژ کرد.

در سال 2014 بوش از سیستم شارژ بی سیم خود رونمایی کرد که در آن یک کاربر باید یک باتری سازگار را روی پد شارژ قرار می داد. و سپس انتقال برق انجام می شد. کاربر حتی لازم نبود باتری را از ابزار جدا کند.

استیو ویلکو کس مدیر محصولات ابزار برقی بوش می گوید: پیشرفت مداوم باتری که با افزایش ساعت آمپر و پیشرفت در موتور های بدون زغال امکان پذیر است امکان توسعه ابزارهای برقی را با حذف سیم به وجود آورد، که قبلا این ابزار به عنوان محصولات سیم دار بودند. پیشرفت در موتورهای بدون ذغال باعث افزایش ابزارهای برقی شده است.

ابزارهای برقی سنتی به دلیل دارا بودن ذغال نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند. در حالی که ابزارهای برقی با موتور های بدون ذغال نیاز خاصی به تعمیر و نگهداری ندارند. موتورهای بدون ذغال به دلیل کنترل الکترونیکی خود کارایی بیشتری دارند که به گفته ویلکاکس می تواند به گشتاور و عملکرد نیز کمک کند و همچنین به کاربران امکان کنترل الکترونیکی سرعت و توان خروجی در برنامه های خاص را می دهد.

ویلکاکس می گوید: فن آوری بدون ذغال یا بر اشلس همچنان به عنوان یک داستان در صنعت ابزار های الکتریکی مطرح است. اینجا همه چیز در مورد موتور است. تحولات شارژ بی سیم و باتری در ابزارهای برقی به کاربران کمک می کند تا زمان از دست رفتن بهره وری خود را برای جستجوی مکانی برای خرید باتری های یکبار مصرف و محل شارژ کاهش دهند و در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنند.

 

امنیت بالا در ابزار شارژی

استفاده از دریل شارژی
استفاده از دریل شارژی

امنیتی که با حذف سیم در ابزارهای برقی بوجود آمده است از این قاعده مستثنی نیست. در یک محیط کارخانه ای ، در زمان عملیات چفت و بست ها در کارخانه های خودرو حوادث زیادی گزارش شده است که در هنگام رانندگی یک اتصال دهنده، دستکش لباس یا موی اپراتور را درون ابزار گردان کشیده و منجر به آسیب دیدگی های شدید شده است.

طبق گفته مدیر جهانی محصولات چفت و بست در گروه صنعتی ابزار Apex ، روشی که کارخانه های مونتاژ برای به حداقل رساندن چنین حوادثی باید در پیش بگیرند ترویج استفاده از ابزارهایی است که به راحتی برای کاربر کار کنند. علاوه بر ایمنی ابزاری که در آنها حذف سیم صورت گرفته است. آسیب دیدگی ها نیز به میزان زیادی کاهش می یابد.

آگارول می گوید: نگرانی های روز افزونی نسبت به افزایش هزینه های قابل توجه یک کارخانه به دلیل افزایش آسیب دیدگی وجود دارد و دلیل این آسیب دیدگی ها تماس تصادفی بین ابزار برقی و اتصال دهنده محصولی که داخل خط مونتاژ می باشد است.

البته برای کار با ابزار رعایت کردن موارد ایمنی نیز بسیار مهم و حیاطی است . 

 

آنچه تولید کنندگان در هنگام انتخاب خط تولید ابزار باید در نظر بگیرند.

برای حمل صحیح ابزار در خط تولید روش های خاصی وجود دارد که یک تولید کننده باید به خاطر داشته باشد. یک ابزار قدرتمند عالی می تواند یک راه حل نامناسب نیز باشد. بنابر این راهنمایی صحیح مشتری برای به دست آوردن آنچه نیاز دارد دارای اهمیت می باشد.

چاد مک دونالد مدیر جهانی Apex Tool Group در مورد ابزارهای برقی می گوید: اولین مورد مهم در استفاده از ابزار های برقی که در آنها صورت گرفته است. یک برنامه ریزی صحیح در تولید آنها می باشد.

بسیاری از تولید کنندگان و توزیع کنندگان ابزار ممکن است در دام ارائه محصولاتی قرار بگیرند که فکر کنند راه حل مناسبی می باشد در حالیکه برنامه خاصی برای طراحی آنها در نظر گرفته نشده است. پس مهم است که تولید کننده و توزیع کننده وقت بگذارند و روی طراحی محصول خود بیشتر فکر کنند تا نیازهای مشتری را درک کنند. در مورد راه حل های برنامه با سازندگان ابزار بحث کنند و سپس راه حل صحیح محصول را اعمال کنند.

کیفیت محصول همیشه از اولویت های اصلی برخوردار است زیرا می تواند برای یک تولید کننده اعتبار ایجاد کند یا آن اعتبار را از بین ببرد. بوش ویلوکس می گوید: ابزارهای برقی که در محیط کار مورد استفاده می باشند می توانند محیط کار را تحمل کنند. ارزش آنها به اندازه طلا است. هیچکس با پیمانکاری که ابزار خود را در یک ساختمان 10 طبقه روی داربست رها می کند کار نمی کند. همچنین او تاکید می کند که  گارانتی و خدمات با کیفیت ، ضمانت قوی و خدمات عالی می باشد.

mojtaba
ارسال دیدگاه