بهترین دریل شارژی+دریل مناسب خانه

بهترین دریل شارژی

بهترین دریل شارژی

بهترین دریل شارژی برای کار ما دریلی است که بتواند آن کار را به بهترین شکل ممکن و دقیق انجام دهد. برای همین شما برای انجام دادن کار خود به روش دریست باید مناسب ترین دریل شارژی را برای کار خود انتخاب کنید.

دریل های شارژی یک نمونه کارآمد از ابزار برقی هستند که برای استفاده در پروژه های کوچک و خانگی طراحی شده اند. این ابزار به علت نیاز نداشتن به برق شهری و خوش دست بودن در کار های مانند نجاری، کابینت سازی، برق کشی و حتی کار در خانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

روش های متعددی برای استفاده از  انواع دریل شارژی وجود دارد که تمام آنها برای شما کاربردی نخواهد بود. و شما باید تنها از روش مورد نیاز خود اطلاع داشته باشید.

ده استفاده کاربردی از دریل

گزینه های دریل شارژی مناسب

زمانی که شما می خواهید دستگاهی را برای کاری انتخاب کنید باید سعی کنید بهترین گزینه و نمونه ممکن که باعث راحتی کار شما می شود را انتخاب نماید. بهترین دریل شارژی برای کار در خانه باید دارای گزینه هی زیر باشد:

1- باید به اندازه کافی سبک باشد.

2- جمع و جور و خوش دست باشد.

3- قدرتمند باشد.

4- به خوبی از عهده کارهایی که از دریل های شارژی انتظار می رود بر بیاید.

اگر دریل شارژی شما این چهار گزینه را داشته باشید بهترین دریل شارژی برای کار در خانه است. البته شما با این گزینه های می توانید بهترین دریل شارژی برای کار های دیگر را نیز انتخاب کنید.

بهترین دریل شارژی برای خانه

دریل شارژی
یک نمونه دریل شارژی

زمانی که می خواهید بهترین دریل شارژی را برای خانه انتخاب کنید باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید. وقتی نوبت به انتخاب ابزار و مخصوصا ابزار مورد نیاز پروژه های خانه می رسد باید وسیله ای انتخاب شود که سبک و جمع و جور باشد. قدرتمند و خوش دست باشد تا بتواند کار را به راحتی انجام دهد. دریل شارژی مناسب باید تا زمانی که شما نیاز به کار دارید توانایی کمک به شما را داشته باشد.

اگر در حال کار روی وسیله ای برای تعمیر هستید و در خانه حضور دارید با محدودیت های زیادی روبرو هستید.

مناطق کوچکی برای جابه جایی  وجود دارد و امکان تحرک شما نیز کمتر است. در این حالت ابزارهای بی سیم و دریل شارژی می تواند مشکلات شما را برطرف کند. این ابزارها شما را درگیر منبع ثابت برق نمی کنند و حرکت آزادانه برای شما فراهم می نمایند. در انتخاب نوع  دریل ها برای پروژه های خانگی باید ویژگی ها و کاربرد آنها را مورد توجه قرار دهید. شما حتی می توانید از کارشناسان وبسایت ابزار قطعه کمک بگیرید.

 

 ویژگی بهترین دریل شارژی برای مصارف خانگی چیست؟

برای انتخاب بهترین دریل شارژی برای پروژه های خانگی، باید ویژگی های مهمی را در نظر بگیرید. این ویژگی ها کمک می کند تا بتوانید دریلی داشته باشید که در شرایط مختلف به آن اعتماد کنید:

 

1-وزن

این ابزار وقتی برای مصارف خانگی انتخاب می شود باید سبک باشد. بهتر است وزن ابزار بین 1 الی 1.5 کیلوگرم باشد. دریل با وزن سبک می تواند دارای موتور قدرتمند و یک منبع تغذیه مناسب باشد. با استفاده از یک باتری مناسب می توان قدرت مورد نیاز موتور را تامین کرد.

 

2- باتری لیتیومی

این نمونه از باتری ها برای دریل شارژی بهترین انتخاب هستند و قدرتمند وسبک هستند. دوام بیشتری دارند و سریعتر شارژ می شوند که آنها را به باتری ایده آل برای انجام کارهای خانگی تبدیل می کند.

 

3- تطبیق پذیری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که افراد حرفه ای به شما توصیه کرده اند که برای پروژه های خانگی از دریل شارژی استفاده کنید. دلیل این پیشنهاد این است که این ابزار برای بسیاری از کارهای ساده مانند پیچ کاری مفید است. به راحتی می توانید مونتاژ مبلمان یا کابینت آشپزخانه را با آن انجام دهید. دریل شارژی خوب می تواند در عین اینکه سبک است در زمان کمتری راحت تر برای شما کار انجام دهد.

 

4- چراغLED

وجود این بخش در ابزار اجباری نیست. در بسیاری از ابزارها این چراغ در زیر چاک قرار می گیرد تا نقطه ای را که روی آن کار می کنید و یا گوشه کنار آن روشن شود.

چند گزینه از بهترین دریل های شارژی برای خانه

اگر می خواهید برای استفاده خانگی به سراغ دریل شارژی بروید چند نمونه دریل وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

one-rid1801m
Ryobi 18 v RID1801M ONE

1-Ryobi 18 v RID1801M ONE

این موتور 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که به شما امکان می دهد پیج ها و مهره های بلند را به راحتی باز و بسته کنید. تغییر بیت بدون درایو شش گوش  6.35 میلی متری(4/1 اینچی)

سه چراغ ال ای دی که محل کار شما را روشن می کند و به شما این امکان را می دهد تاببینید چه کاری انجام می دهید.

محافظت از دنده جلوی

سرعت متغیر، معکوس و ترمز که می تواند ابزار را کنترل کند.

دریل شارزی
Wickes 18V 2x 1.5 Ah  LI-ion

2- Wickes 18V 2x 1.5 Ah  LI-ion

این نمونه از ابزار با تمام ابزارهای برقی سازگار  هستند. مشخصات فنی آنها به شکل زیر می باشد:

دارای چاک 13 میلیمتری و بدون کلید و دارای گیربکس دو سرعته هستند.

چراغ LED دارند که  به شما کمک می کند تا محل کار خود را روشن کنید.

حلقه تنظیم گشتاور و انتخاب مقدار مناسب گشتاور دارند.

یک دسته کنترل کننده برای کنترل چرخش به جلو و عقب دارند.

دریل شارژیRonix 8012c سری مگا 12 ولت

3- دریل شارژی Ronix 8012c سری مگا 12 ولت

این نمونه از ابزار دارای موتور فشرده و قدرتمند با راندمان بالا است. عملکرد عالی در کاربردهای متفاوت دارد.

باتری لیتیومی Ah 1.5 با کارایی بالا و عمر طولانی دارد.

دارای عملکرد سرعت مناسب برای برنامه های پر سرعت و پرقدرت است.

در محیط های سخت و تاریک به لطف وجود لامپ های LED بهترین کارکرد را دارد.

mojtaba
دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
ارسال دیدگاه