برند های ابزار دستی در سال 2021

بهترین برند ابزار

بهترین برند های ابزار دستی سال 2021

برند های ابزار دستی در سال 2021 تغییرات بزرگی در تولیدات خود به وجود آورده اند، زمانی که شما به دنبال یک ابزار دستی خوب هستید، اولین چیزی که به ذهن شما میرسد خرید یک محصول با کیفیت است. تولید کنندگان بزرگی در سراسر دنیا در سال 2021 به بهترین برند های ابزار در سال 2021 تبدیل شده اند. همه  تغییراتی که در تولیدات صورت گرفته است در جهت برآورده شدن نیاز مصرف کنندگان می باشد. بیشترین رقابت بین سازندگان ابزار آلات آمریکایی و آلمانی است، اگر چه سازندگان ژاپنی هم در این لیست هستند. در ادامه به معرفی بهترین برند های ابزار دستی در سال 2021 می پردازیم.

معرفی برند های برتر ابزار دستی در سال 2021

برند ابزار استنلی بلک اند دکر
از سال 1843 ابزار دستی های مختلفی وارد بازار شده است. که  برند بلک اند دکر یکی از این محصولات خاص است. دلیل توجه زیاد به این برند ابزار دستی، فروش زیاد آن در سالهای اخیر بوده است. این برند به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شده است. اره ها، خط کش ها، انبر ها و پیچ گوشتی ها، اسکنه ها، هواپیماهای دستی و ابزارهای متنوع  دیگر از تولیدات این شرکت است.

 

 

برند DeWalt

ابزار برقی دیوالت
ابزار دیوالت

این شرکت در سال 1923 تاسیس شد. تعدادی از پیشرفته ترین نوآوری ها را در صنایع دستی و ابزارهای برقی اختراع این مجموعه بوده است. این برند از نمونه های مورد علاقه بین افراد حرفه ای به حساب می آید. آنها می دانند که در ابزار از برند DeWalt سال ها دوام خواهد داشت. تبر، چکش، میلگرد، آچار، گشتاور، چاقو، قیچی، ابزار بست دستی، جغجغه و گیره از موارد پرطرفدار این برند هستند.

برند Snap-On
میلواکی، ویسکانسین، جایی است که اسنپ آن آغاز شد. این شرکت در سال 1920 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یک نام آشنا در ایالات متحده شناخته می شود. از آنجایی که در بیش از 130 کشور در سراسر جهان کار می کند، این شرکت اکنون در سراسر جهان حضور دارد. این تجارت برای صنایع مختلف در سراسر جهان نرم افزار ایجاد می کند. خودروسازی، تصادف، چوب بری، هوانوردی، تولید، کشاورزی از جمله خدماتی است که به شرکت های دیگر در سراسر دنیا ارائه  می دهد.

 

برند Craftsman
برند Craftsman یکی از بهترین ابزار های دستی در دنیا می باشد. این برند از بهترین برند های ابزار دستی در سال 2021 است. بیش از یک قرن است که بخشی از فرهنگ آمریکایی ها می باشد. این شرکت سالها تلاش کرده است تا ابزارهای با کیفیت را به صاحبان خانه، سازندگان، مکانیک های چیره دست و علاقمندان به خودرو ارائه دهد. این شرکت در چند سال گذشته به بهبود ابزارهای خود پرداخته است. با سابقه طولانی که در تولید کالاهای با کیفیت داشته است ،می تواند یک برند معتبر برای خرید باشد. خیال شما از بابت خرید این تجهیزات راحت باشد، گارانتی یکی از نکات برجسته این تجهیزات است. برای کسانی که خریدار این تجهیزات هستند چند گزینه وجود دارد. اره دستی، کلید شش گوش، انبردست، مهره گیر، آچار، جغجغه، ابزار تکمیل و بسیاری  از ابزار دستی پرکاربرد از محصولات این برند است.

 

برند KLEIN

برند KLEIN

این شرکت در سال 1857 تاسیس شد و اکنون بیش از 160 سال تجربه در زمینه تولید ابزار آلات مختلف دارد و جزو برترین برند های ابزار دستی به حساب می آید. تا کنون این برند یکی از گزینه های محبوب در میان حرفه ای هایی است که به دنبال ابزار های یا کیفیت و بادوام هستند. این شرکت همچنین دارای چند برند است که ابزارهای ضروری هستند و می توانند در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرند. سویتلا، آلکو، تولیدات CBS، کارد و چنگال کلاین از جمله محصولات این برند است. این برند یکی از برندهای ابزار دستی در سال 2021 است که توسط آنها می توانید به چندین شرکت تابعه آن نیز دسترسی داشته باشید. خبر خوب برای طرفداران این شرکت این است که شبکه بزرگی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان در سراسر دنیا دارد. این مسئله برای افرادی که می خواهند ابزار دستی این شرکت را امتحان کنند یک مزیت محسوب می شود.

 

برند ابزار Knipex

در بین برق کاران، مکانیک ها و لوله کش ها و بسیاری از تاجران این برند طرفداران زیادی دارد. آنها انبر دست را با سه نمونه دستگیره مختلف می سازند. هر گونه تغییری که  می توانید در نظر بگیرید به راحتی در این ابزار برای شما در نظر گرفته شده است. آنها ابزارهای مفیدی هستند، اما ممکن است گران باشند.  دفتر اصلی Knipex در آلمان قرار دارد. این برند از برندهای ابزار شارژی در سال 2021 بوده است و برای چهار نسل به صورت خانوادگی ارائه می شده است. انبر و کاتر معروفترین ابزار دستی این برند است.

 

برند Wera

برند Wera
برند Wera

ابزار Wera در سال 1936 ساخته شد، بیشتر به دلیل پیچ گوشتی های با کیفیت و شعار ” ابزار شورشی باش” شناخته می شود. پیچ گوشتی، آچار، جغجغه نمونه های با کیفیت تولید این برند هستند. ورا یک شرکت آلمانی است که تولید خود را به کشور های دیگر مانند جمهوری چک ارسال می کند.

برند ابزار Wiha

ویها از زمان تاسیس در سال 1939 خود را به عنوان یک تولید کننده پیشرو در ابزار و تجهیزات دستی و حرفه ای معرفی کرده است. دفاتر این شرکت در سراسر جهان می باشد. دفتر اصلی این شرکت در جنگلهای سیاه آلمان است. ویها کارخانه هایی در آلمان، سوئیس، لهستان و ویتنام دارد و تولید جهانی دارد. از نمونه های با کیفیت برند های ابزار دستی در سال 2021 بوده است. این شرکت شامل بیش از 3500 ابزار دستی مختلف است. پیچ گوشتی، انبردست، بیت، ابزار دقیق و ابزار عایق و ابزار برش و موارد دیگر همگی از محصولات رایج ویها هستند.
 
برند ابزار Channel lock
از نمونه های  خاص ابزار دستی و برندهای ابزار دستی در سال 2021 شناخته شده است که در زمینه تولید انبردست بسیار فعال بوده است. بیش از 140 نوع انبردست مختلف تولید این شرکت می باشد. می توانید به سر زدن به وب سایت رسمی این شرکت،تمام مدل ها را بررسی کنید. این شرکت علاوه بر انبردست، پیچ گوشتی، آچار، مجموعه ابزار و انواع ابزار تخصصی متعددی دارد.
انواع ابزار برقی
ابزار برقی
mojtaba
ارسال دیدگاه